Ville bara säga...

...att jag ber om ursäkt för att inte ha uppdaterat på ett tag. Men jag har hållit på att läst två väldigt bra böcker (som jag självklart ska skriva om snart) Bläckdöd av Cornelia Funke och The sweet far thing av Libba Bray. Lite jobbigt bara att de båda är sista delen i en serie och jag har liksom glömt bort lite vad som hände i de första. Kan jag skriva om den sista delen i en serie utan att skriva om de innan först?

Jag har faktikt läst en till bok också: I'd tell you I love you, but then i'd have to kill you av Ally Carter, och den var väl okej men inte väldigt bra. Jag tänkte att jag skulle skriva om Harry Potter-böckerna också, bara så att jag har det avklarat. Kanske dyker det upp något om Sagan om klanen Otori (Över näktergalens golv m.fl.) av Lian Hearn eller Imorgon när kriget kom av John Marsden.
Och så tänkte att jag skulle lägga ut en lista med boktips, saker att läsa under sommaren. Och lite bloggtips också kanske. Så håll utkik, det kommer!

Och ett litet meddelande till mina läsare: Jag vet att ni är där, så kommentera!!!!! Snälla?

// "läslusen" Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0