Välkommen till min nya blogg!

Hej alla läslusar, bokmalar och alla andra där ute och välkommen till min nya blogg!
Innan jag börjar blogga "på riktigt" vill jag bara förklara vad den här bloggen går ut på.
Jag skriver om böcker.
Ungdomsböcker för det mesta. Både om böcker på svenska och engelska.
Jag tänker skriva om vad jag läser, vad jag tycker om det, böcker jag hört talas om och vill läsa (eller inte vill läsa) osv.
Ibland slinker det kanske in någon film, eftersom, som ni säkert vet, många böcker också görs till film. Och då kan jag ju inte låta bli.
Jag kommer för det mesta antagligen att skriva om böcker jag läser just då men eftersom jag inte allttid har tid att läsa så mycket böcker (läs skolarbete) blir det nog en del böcker jag läst tidigare också. Och ibland skriver jag om dem bara för att jag vill. Visa böcker är ju så bra! Och ibland, så dåliga!

Hoppas ni gillar det. Förhoppningsvis blir det lite snyggare i framtiden. Synpunkter är alltid välkommna. Om det nu är någon som kommer läsa den här bloggen, jaja, man får ju drömma. Ha det bra!

//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0