Bloggtips

(Hej! Om ni undrar var jag har varit så har jag befunnit mig på ett ställe utan datorer, men nu är jag tillbaka :D)

Om ni är för lata för att pallra er iväg till närmsta bibliotek eller bokaffär och leta upp titlarna på min boktips-lista (eller helt enkelt beställa dem på det kära intra-nätet) så får jag väl ge er lite bloggtips istället så att ni inte sitter helt sysslolösa på läsfronten denna sommar. Så håll i er för här kommer den: min lista med tips på läsvärda bloggar.

Heja Abbe, min absoluta favoritblogg. En härlig blogg om en liten kämpe. Och brorsan, såklart.
Om ni vill ha en blogg om böcker så tipsar jag om Matildas läshörna, speciellt om ni vill läsa om böcker för lite yngre personer än här.
Egoinas blogg får mig att skratta.
Det får också bloggen Innan du fanns mig att göra. Men lite allvarligare också.

Ja, det var väl alla jag kunde komma på för tillfället. Självklart vill jag ha bloggtips också. Så kommentera!!!!

Update: Upptäckte en jättebra blogg om böcker, Bokmärkt  (tyvärr inte aktiv, men om lite äldre böcker står det mycket)


//Sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0